کیان فطروسیکیان فطروسی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

لحظاتی با کیان اولین فرزند ما

کلاس فوتبال امروزم

1400/6/1 13:08
278 بازدید
اشتراک گذاری

کلاس فوتبال امروزم خیلی خوب بود اصلا محشر !

اولش گرم کردیم با توپ . که من همیشه با اینجا کار مشکل دارم .

بعدش رفتیم سراغ تمرین همیشگی . حمل توپ با پاس دادن

یا یک و دو 

بعدش دیگه رفتیم سراغ اصل کار !

(صدای ریز طبل )

فوتبال !!!!!!!! 

خب اولش تیم کشی کردیم .

من تو یک تیم نسبتا خوب افتادم . دوستم ماهان هم بود 

اره خلاصه بازی اولمون 

یه مساوی 0-0 کردیم به لطف دفاع خوب من . 

بازی دوممون هم 7-0 بردیم اصلا تیمی که باهاشون بودیم خیلی محشر بودم . ما گفتیم این تیمه از فیلیپین اومده 

بازی سوم هم با اون تیم فیلیپینیه کردیم این دفعه من دفاع نکردم تا محوطه جریمه اومده جلو . اصلا توپشون از وسط زمین رد نمیشد !!

بازی اخرهم صفر صفر کردیم بازم به لطف دفاع من .

اخر امروز هم من سرد کردم .

اره دیگه خیلی خیلی تو دفاع خوب کار کردم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

امیرعلی خیاطیامیرعلی خیاطی
1 شهریور 00 13:10
عالی  

1 شهریور 00 18:41
سلام میگم چرا فالوم کردی تا اینکه فالوت کردم انفالوم کردی
الان کیان ، قبلا مامان
پاسخ
نمیدونم نی نی وبلاگ خودش بعضی موقع ها انفالو میکنه